Khamis, 17 Mei 2012

Jazlan Pindah Parlimen?

Oleh ibn_bacoks

JOHOR BAHRU – Suhaizan Kaiat, Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Johor mempersoalkan di manakah Nur Jazlan akan bertanding setelah kenyataan menyokong dan mengalu-alukan Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub bertanding di Parlimen Pulai yang menjadikan dirinya sebagai penyandang.

”Nurjazlan sambut baik Salahuddin tandimg Pulai. Soalnya, si Jazlan ni tanding mana? Khabarnya Jazlan pun nak pindah,” ujarnya dalam satu kenyataan.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas laporan akhbar semalam berhubung hasrat Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub untuk bertanding di kawasan Parlimen Pulai pada Pilihan raya Umum ke 13 (PRU-13) disambut baik wakil rakyatnya.

Nur Jazlan Mohamed dilaporkan berkata, hasrat itu jelas membuktikan Pakatan Rakyat (PR) mempunyai hasrat yang tinggi untuk menawan negeri itu dalam PRU nanti.

Pemilik Plaza Angsana yang pernah mencetuskan kontroversi kerana menghalang perhimpunan TANAH sebelum ini berkata, Pakatan Rakyat memang mempunyai hasrat yang tinggi untuk menumbangkan UMNO-BN di Johor ekoran perkembangan terbaru yang melibatkan kepulangan Salahuddin itu.

”Saya mengalu-alukan hasrat Yang Berhormat (YB) Salahuddin Ayub untuk bertanding di kawasan Parlimen Pulai ini kerana ia menggambarkan bahawa PR memang mempunyai hasrat yang tinggi untuk menawan negeri Johor.

”Selaku pemimpin tertinggi PAS, beliau juga memberi penghormatan kepada saya sebagai Ahli Parlimen Pulai yang telah berkhidmat selama dua penggal ini untuk berhadapan dengannya,” katanya lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan