Ahad, 10 Jun 2012

RISDA tarik Balik Saman, Peserta TSK tarik nafas lega



Blog Ibn75.wordpress.com
MERSING – Para peserta Program Tanam Semula Komersil (TSK) Jamaluang 1 dan 2 boleh menarik nafas lega apabila Rubber Industry Smallholders Development Authority (RISDA) menark balik saman berhubung perjanjian yang telah tamat tempoh di Mahkamah Majistret jalan Ahmad, dekat sini, semalam.
Menurut Ustaz Azam Razak, Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Johor, para peserta yang diwakili peguam Mohd Fadhly Ramly itu, menyifatkan perbicaraan kes yang memakan masa yang amat panjang akhirnya membuahkan hasil dan sekaligus memberi kemenangan kepada mereka.
Ustaz Azam yang juga merupakan Timbalan Yang Dipertua PAS Kawasan Mersing turut menyatakan penghargaan kepada peguam PSK kerana berjaya memenangi kes tersebut.
“Gambar luar mahkamah Mersing bersama sebahagian peserta Program Tanam Semula Komersil (TSK) Jamaluang 1 & 2 yg telah tamat tempoh perjanjian dengan Pihak Risda tetapi telah disaman oleh Risda.
“Setelah turun naik mahkamah beberapa kali, akhirnya pagi ini 07-06-12 pihak Risda melalui peguamnya telah menarik kembali saman tersebut.
“Sekaligus ianya memberikan kemenangn kepada peserta. Terima Kasih Peguam kita. saudara Mohd Fadhli Ramly,” ujarnya lagi dalam satu kenyataan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan