Isnin, 26 Mac 2012

Syed Othman Bersedia Berdepan Dengan Sesiapa



Oleh ibn_bacoks

PASIR GUDANG – Syed Othman Syed Abdullah, Penyelia Pusat Aduan Rakyat (PAR) Zon Permas menyatakan secara tegas bahawa pihaknya tidak berasa gentar dengan sesiapa sahaja apabila terus diberi peluang untuk mengekalkan sebagai calon di kerusi DUN Permas.

Katanya lagi, sama ada pencalonannya sebagai wakil PAS di kawasan itu menjadi kenyataan atau tidak, bukanlah satu masalah yang berat sehingga membantutkan usahanya menangani permasalahan rakyat sekitar.

”Dicalonkan atau tidak, bukan menjadi masalah. Sekiranya terus dipilih, saya bersedia untuk berhadapan dengan sesiapa sahaja calonnya,” ujarnya dalam satu kenyataan.

Syed Othman yang pernah bertanding sebanyak dua kali di Dun tersebut bagaimanapun tewas dengan calon BN iaitu M Munusamy, hanya memperolehi majoriti tipis sebanyak 2,018 undi.

Difahamkan, jika mesyuarat Jawatankuasa Pemilihan calon daripada Ahli Jawatankuasa Kerja PAS Pusat dan Majlis Syura Ulama membuat keputusan yang sama maka ini bermakna Syed Othman bakal bertanding untuk kali ketiga dalam Dun terbabit.

”Memang benar nama saya antara yang tersenarai oleh kepimpinan PAS negeri untuk bertanding di kawasan itu, namun masih terlalu awal untuk saya mengesahkannya.

”Sebelum pemilihan, ada dua nama lain yang turut disenaraikan,” ujar beliau lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan