Rabu, 7 Mac 2012

Dr Mohamad Santuni Pesakit, Anak Ucap Terima Kasih



Oleh ibn_bacoks

MAHARANI – Anak kepada seorang pesakit yang mengalami masalah kemurungan mengucapkan terima kasih atas keprihatinan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Maharani, Dr Mohamad Taslim kerana turun padang dengan mengadakan lawatan ke rumah mereka di Kampung Parit Amal Tengah, Jalan Abdul Rahman, dekat sini, baru-baru ini.

Menurut Mohd. Anwar Md. Ali, 19, ibunya Salamiah Abdul Majid disedari mengalami masalah tersebut selepas hari kematian bapanya pada 7 Januari lepas telah mendapat perhatian Dr Mohamad dengan turut menyumbang berupa wang tunai RM1,000 dan barang keperluan.

Katanya, sudah hampir sebulan ibunya dimasukkan ke dalam wad psikiatri di Hospital Pakar Sultanah Fatimah (HPSF) untuk menjalani rawatan.

Akibat dihimpit masalah sedemikian, Anwar berkata dia dan tiga adiknya yang lain terpaksa menumpang di rumah ibu saudaranya yang tinggal berdekatan buat sementara waktu dan memohon orang ramai supaya membantu bagi meringankan beban.

”Terima kasih kepada YB Dr Mohamad dan kepada orang ramai yang berminat untuk hulur sumbangan boleh salurkan terus ke akaun Bank Simpanan Nasional (BSN) milik Salmiah Abd Majid 01157-29-00002004-5,” ujarnya dalam satu kenyataan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan